FAQ

Platia pre nainštalovaný plugin obmedzenia používania?

Inštaláciu jedného pluginu je možné použiť na určitý počet domén, resp. subdomén. Základná cena pluginu platí pre 1 doménu alebo subdoménu. Pre viac domén alebo subdomén si môžete vybrať cenovo zvýhodnený variant licencie. Ponúkame aj multilicenciu pre neobmedzený počet domén a subdomén.

V prípade potreby Vám vieme vypracovať a navrhnúť individuálnu ponuku prostredníctvom zliav na ďalšie licencie.


Je možné si pluginy vyskúšať a otestovať?

Pre vyskúšanie a otestovanie pluginov ponúkame možnosť objednať si ich demo verzie na dobu 30 dní od ich objednania. V prípade, že máte záujem o túto možnosť, postupujte podľa tohto návodu:

  • požadovaný plugin vložte do košíka
  • na podstránke „Pokladňa“ vyplňte objednávku a vyberte spôsob platby „Demo verzie pluginov“
  • po potvrdení a odoslaní objednávky dostanete mailovú notifikáciu s možnosťou pluginy si stiahnuť a nainštalovať

Ako sa dozviem o vydaných aktualizáciách pluginov?

Ak si u nás zakúpite plugin, budete mať po dobu 1 roka prístup k jeho aktualizáciám. O vydaných aktualizáciách budete informovaný priamo v administrátorskom prostredí Vášho e-shopu v sekcii Pluginy.


Akým spôsobom môžem plugin aktualizovať?

Aktualizovanú verziu pluginu môžete vo svojom e-shope aktualizovať 2 spôsobmi:

1. Aktualizácia cez administrátorské prostredie e-shopu

  • Prihlásite sa do administrátorského prostredia Vášho e-shopu a prejdete do časti Pluginy (Pluginy > Nainštalované pluginy). Zobrazí sa Vám zoznam všetkých pluginov, ktoré Váš e-shop používa, resp. ktoré sú do Vášho e-shopu stiahnuté.
  • V zozname pluginov nájdete náš plugin, ktorý chcete aktualizovať. Ak je k dispozícii aktualizácia pluginu, zobrazí sa pri ňom notifikácia o možnosti plugin aktualizovať.
  • Kliknutím na odkaz Aktualizovať sa najnovšia verzia pluginu automaticky stiahne a nahradí pôvodnú verziu pluginu. Všetky doterajšie nastavenia pluginu sa zachovajú, preto sa nemusíte obávať, že po aktualizácii ho budete musieť nanovo konfigurovať.

2. Aktualizácia prostredníctvom FTP

  • Aktualizovaný plugin (ZIP súbor) si stiahnete z profilu Vášho účtu po prihlásení sa na wooconn.sk.
  • Prostredníctvom FTP prístupu sa prihlásite do filesystému Vášho e-shopu, v ktorom chcete plugin aktualizovať.
  • Stiahnutý ZIP súbor si rozbalíte a celý adresár pluginu cez FTP nakopírujete do adresára /wp-content/plugins/.

Budem môcť plugin používať, aj keď si nepredĺžim platnosť jeho podpory?

Plugin môžete používať aj naďalej po exspirácii jeho platnosti podpory. Avšak v takom prípade Vám nedokážeme garantovať jeho ďalšiu kompatibilitu a plnú funkčnosť s platformami WordPress, WooCommerce a s prepojeným externým systémom. Aktualizácie pluginu odporúčame z bezpečnostných a technických dôvodov.


Ako prebieha platba prostredníctvom PayPal?

PayPal je platobný systém, prostredníctvom ktorého môžete zaplatiť za objednaný plugin. Výberom spôsobu platby PayPal pri vypĺňaní objednávky a po potvrdení objednávky budete presmerovaný na portál PayPal. V prípade, že máte vytvorený PayPal účet, prihlásite sa a potvrdíte platbu. V prípade, že PayPal účet nemáte, môžete si ho vytvoriť registráciou, alebo môžete zaplatiť za plugin aj bez registrácie prostredníctvom platobných kariet VISA, MasterCard, Maestro, Discover, American Express.


Ako nastaviť cron job?

Aby naše pluginy správne fungovali, je nutné nastaviť „cron job“ v časových intervaloch každých 5 minút. Cron job je niečo, čo sa vykonáva pravidelne a môžete ho nastaviť 2 spôsobmi:

1. Použitie kontrolného panelu poskytovateľa webhostingu

Mnohí poskytovatelia webhostingov majú v rámci kontrolných panelov možnosť nastaviť volanie cron jobu. O pomoc s nastavením cron jobu môžete požiadať providera, na ktorého webhostingu beží Váš e-shop.

Príkaz, ktorý sa má vykonať každých 5 minút, môže vyzerať takto:

php [cesta vasho e-shopu]/wp-cron.php

Príkaz php môže vyzerať inak, napríklad php72 alebo podobne. Ide o odporúčaný spôsob spustenia cronu, pretože zvyčajne „netrpí“ problémami s časovým limitom.

Prípadne môžete použiť iný príkaz:

curl http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php

alebo

wget --delete-after http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php

Nezabudnite použiť správny HTTP protokol http:// alebo https://.

URL (http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php) môžete načítať do prehliadača a zistiť, či sa Vám zobrazí prázdna stránka (to je v poriadku), alebo či sa Vám zobrazia hlásené chyby (napr. URL nie je správna, chyby PHP, apod.).

2. Použitie externého systému

Externá služba môže cron aktivovať volaním URL http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php každých 5 minút. Existujú platené, ale aj bezplatné služby, skúste použiť Google s hľadaným výrazom „online cron service“. Uvádzame niektoré služby, ktoré môžete využiť:

www.easycron.com
www.cron-job.org
uptimerobot.com

V prípade, že potrebujete pomôcť s nastavením cron jobu, vieme vám nastaviť volanie cron jobu z nášho web servera.


Ako mám postupovať, ak potrebujem pomoc s inštaláciou a nastavením pluginu?

V základnej cene pluginu je zahrnutá aj základná technická podpora z našej strany – poskytnutie všeobecných informácií a odporúčaní, ako plugin nastaviť.

Pokiaľ si želáte plnú inštaláciu, konfiguráciu a nastavenie pluginu a synchronizačného procesu z našej strany, môžete využiť možnosť doobjednať si k pluginu rozšírenú technickú podporu. Tá spočíva v kompletnej technickej pomoci a poradenstve. Súčasne sme plne k dispozícii pri riešení problémov, ktoré môžu časom nastať pri zmene nastavenia WordPressu alebo WooCommercu, resp. externého systému, s ktorým chcete web synchronizovať. Rozšírená technická podpora je spoplatnená v závislosti od konkrétneho pluginu na dobu 1 rok.