FAQ

Ako sa dozviem o vydaných aktualizáciách pluginov?

Ak si u nás zakúpite plugin, budete mať po dobu 1 roka prístup k jeho aktualizáciám. O vydaných aktualizáciách budete informovaný mailom spolu s inštrukciami, ako plugin vo svojom e-shope aktualizovať.


Akým spôsobom môžem plugin aktualizovať?

Aktualizovanú verziu pluginu môžete vo svojom e-shope aktualizovať 2 spôsobmi:

1. Aktualizácia prostredníctvom FTP

  • Z notifikačného mailu, ktorý Vám pošleme ako informáciu o vydaní aktualizácie pluginu, si stiahnete ZIP súbor najnovšej verzie pluginu. Súbor si môžete stiahnuť aj z profilu Vášho účtu po prihlásení sa na wooconn.sk.
  • Prostredníctvom FTP prístupu sa prihlásite do filesystému Vášho e-shopu, v ktorom chcete plugin aktualizovať.
  • Stiahnutý ZIP súbor si rozbalíte a celý adresár pluginu cez FTP nakopírujete do adresára /wp-content/plugins/.

2. Aktualizácia cez administrátorské prostredie e-shopu

  • Z notifikačného mailu, ktorý Vám pošleme ako informáciu o vydaní aktualizácie pluginu, si stiahnete ZIP súbor najnovšej verzie pluginu. Súbor si môžete stiahnuť aj z profilu Vášho účtu po prihlásení sa na wooconn.sk.
  • Prihlásite sa do administrátorského prostredia Vášho e-shopu a prejdete do časti Pluginy (Pluginy > Nainštalované pluginy). Zobrazí sa Vám zoznam všetkých pluginov, ktoré Váš e-shop používa, resp. ktoré sú do Vášho e-shopu stiahnuté.
  • V zozname pluginov nájdete náš plugin, ktorý chcete aktualizovať. Aby ho bolo možné aktualizovať, najskôr ho musíte deaktivovať a následne odstrániť (pri plugine kliknete na link Deaktivovať a potom na link Zmazať). Všetky uložené nastavenia pluginu sa po jeho vymazaní zachovajú, preto sa nemusíte obávať, že po inštalácii novej verzie pluginu ho budete musieť nanovo konfigurovať.
  • Po úspešnom odstránení pluginu si nainštalujete jeho novú verziu podobne, ako ste ho inštalovali prvýkrát. To znamená, v administrátorskom prostredi uploadnete plugin (Pluginy > Pridať nový > Nahrať plugin) a dáte ho aktivovať.

Ako prebieha platba prostredníctvom PayPal?

PayPal je platobný systém, prostredníctvom ktorého môžete zaplatiť za objednaný tovar. Výberom spôsobu platby PayPal pri vypĺňaní objednávky a po potvrdení objednávky budete presmerovaný na portál PayPal. V prípade, že máte vytvorený PayPal účet, prihlásite sa a potvrdíte platbu. V prípade, že PayPal účet nemáte, môžete si ho vytvoriť registráciou, alebo môžete zaplatiť za tovar aj bez registrácie prostredníctvom platobných kariet VISA, MasterCard, Maestro, Discover, American Express.


Ako nastaviť cron job?

Aby naše pluginy správne fungovali, je nutné nastaviť „cron job“ v časových intervaloch každých 5 minút. Cron job je niečo, čo sa vykonáva pravidelne a môžete ho nastaviť 2 spôsobmi:

1. Použitie kontrolného panelu poskytovateľa webhostingu

Mnohí poskytovatelia webhostingov majú v rámci kontrolných panelov možnosť nastaviť volanie cron jobu. O pomoc s nastavením cron jobu môžete požiadať providera, na ktorého webhostingu beží Váš e-shop.

Príkaz, ktorý sa má vykonať každých 5 minút, môže vyzerať takto:

php [cesta vasho e-shopu]/wp-cron.php

Príkaz php môže vyzerať inak, napríklad php72 alebo podobne. Ide o odporúčaný spôsob spustenia cronu, pretože zvyčajne „netrpí“ problémami s časovým limitom.

Prípadne môžete použiť iný príkaz:

curl http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php

alebo

wget --delete-after http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php

Nezabudnite použiť správny HTTP protokol http:// alebo https://.

URL (http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php) môžete načítať do prehliadača a zistiť, či sa Vám zobrazí prázdna stránka (to je v poriadku), alebo či sa Vám zobrazia hlásené chyby (napr. URL nie je správna, chyby PHP, apod.).

2. Použitie externého systému

Externá služba môže cron aktivovať volaním URL http://www.vasadomena.sk/wp-cron.php každých 5 minút. Existujú platené, ale aj bezplatné služby, skúste použiť Google s hľadaným výrazom „online cron service“. Uvádzame niektoré služby, ktoré môžete využiť:

www.easycron.com
www.cron-job.org
uptimerobot.com