EcoSun OASIS je obchodný a skladový informačný systém spoločnosti SunSoft. Systém obsahuje skladový, nákupný, odbytový, fakturačný a objednávkový modul.
Rozsah synchronizácie zabezpečený pluginom WooCommerce EcoSun OASIS Connector
- Prenos zákazníkov z WooCommerce do EcoSun OASIS.
- Prenos objednávok z WooCommerce do EcoSun OASIS s väzbou na skladové zásoby.
- Prenos základných údajov o produktoch / výrobkoch z EcoSun OASIS do WooCommerce (názvy a popisy produktov, obrázky, varianty, predajné ceny, čísla produktov, počty kusov, kategórie, tovarové skupiny).
- Prenos stavov objednávok z EcoSun OASIS do WooCommerce.
Nastavenie časového intervalu synchronizácie
WooCommerce EcoSun OASIS Connector umožňuje definovať pravidelný časový interval synchronizácie v rôznych intervaloch (5 min. a viac), prípadne raz denne v presne stanovený čas. V prípade potreby vieme konfiguráciu intervalu doplniť o ďalšie možnosti.
Jednorazová synchronizácia
Súčasťou funkcionality pluginu je aj manuálne vykonanie jednorazovej synchronizácie, tzn. v prípade, že potrebujete ihneď preniesť údaje z jedného systému do druhého, vyberiete si z ponuky príslušnú možnosť a dáte ju vykonať.
- Import všetkých produktov a kategórií z EcoSun OASIS do e-shopu podľa typu kategorizácie produktov (tovarové skupiny alebo stromová štruktúra multikategórií). Existujúce produkty a kategórie sa v e-shope aktualizujú (názvy, popisy, ceny, skladové stavy), nové produkty sa naimportujú ako koncepty, aby ich bolo možné v e-shope upraviť a nakoniec vypublikovať. Importované produkty musia mať v EcoSun OASIS príznak webového obchodu.
- Import zmenených produktov a kategórií z EcoSun OASIS do e-shopu. Do e-shopu sa prenesú údaje len naposledy zmenených produktov a kategórií.
- Export všetkých zákazníkov z e-shopu do EcoSun OASIS. Noví zákazníci sú pridaní, existujúci sú aktualizovaní.
- Export všetkých nových objednávok z e-shopu do EcoSun OASIS. Úspešne prenesenej objednávke je v e-shope priradené číslo objednávky z EcoSun OASIS. Toto číslo sa v e-shope zobrazuje v zozname objednávok a v detaile objednávky, vďaka tomu máte prehľad, ktoré objednávky sa úspešne preniesli.
- Aktualizácia stavov objednávok. Správu objednávok vykonávate len v EcoSun OASIS, zmeny stavov objednávok sa prejavia v e-shope.
Logy
V rámci rozhrania pluginu sú zobrazované logy (záznamy) synchronizácie medzi e-shopom a REST API EcoSunRAS.
Postup pre nasadenie pluginu WooCommerce EcoSun OASIS Connector:
1. Zakúpte si licenciu systému EcoSun OASIS od spoločnosti SunSoft. Pracovníci SunSoft Vám systém radi pomôžu nainštalovať a zabezpečiť prístup do REST API EcoSunRAS.
2. Zakúpte a stiahnite si plugin WooCommerce EcoSun OASIS Connector z nášho e-shopu wooconn.sk.
3. Zakúpený plugin si nainštalujte do Vášho WooCommerce e-shopu (Pluginy > Pridať nový > Nahrať plugin) a po inštalácii ho aktivujte.
4. Nastavenia pluginu nájdete tu: WooCommerce > Nastavenia > záložka EcoSun Connector.
5. Vyplňte všetky povinné údaje:
- Purchase code – obdržíte ho po zakúpení pluginu
- EcoSun API URL (poskytne SunSoft)
- Plánovač synchronizácie – zadajte časový interval synchronizácie medzi Vašim WooCommerce e-shopom a systémom EcoSun OASIS – buď v pravidelných časových intervaloch alebo raz denne.
6. Priraďte spôsoby platieb z EcoSun OASIS k spôsobom platieb, ktoré máte zadefinované v e-shope. Používané spôsoby platieb musia byť medzi oboma systémami vzájomne previazané.
7. Po uložení zmien sa zobrazia v ponuke všetky tovarové skupiny definované v EcoSun OASIS. Vyberte neskladové skupiny (tie, ktoré nechcete importovať do e-shopu ako produktovú štruktúru) a skupiny dopravy (tie, v ktorých máte definované položky pre dopravu).
8. Po uložení zmien prejdite na záložku Nastavenie dopravy. V nej priraďte spôsoby dopravy z EcoSun OASIS k spôsobom dopravy, ktoré máte zadefinované v e-shope. Používané spôsoby dopravy musia byť medzi oboma systémami vzájomne previazané.
Kompatibilita
WordPress: 5.2+
WooCommerce: 4.2+
PHP: 7.2+
EcoSun OASIS: 2.32.547
REST API EcoSunRAS: 1.1.127.0
Ako nastaviť cron job
Aby plugin WooCommerce EcoSun OASIS Connector správne fungoval, je nutné nastaviť „cron job“ v časových intervaloch každých 5 minút. Viac informácií o možnostiach nastavenia cron jobu sa dozviete na FAQ.
Videonávod konfigurácie pluginu
Ukážky vo videonávode simulujú prenos údajov cez jednorazovú synchronizáciu, ktorú po nastavení volania cron jobu na strane eshopu nebude potrebné vykonávať. Cron job bude synchronizáciu vykonávať automaticky podľa zvoleného časového intervalu v nastavení pluginu.
Videonávod importu produktov