Pri zakúpení našich pluginov poskytujeme základnú technickú podporu, ktorá je zahrnutá v cene pluginov a prostredníctvom nej podávame len základné informácie o možnosti inštalácie a nastavenia pluginov. Teda predpokladáme, že zákazník pri zakúpení pluginu je technicky zručný a má skúsenosti s nastavením WordPress alebo WooCommerce pluginov a súčasne aj s prácou s externým systémom (účtovný alebo skladový systém, CRM), ktorý chce cez náš plugin prepojiť.
Ceny pluginov nezahŕňajú rozšírenú podporu z našej strany, pretože inak by sme boli nútení ceny zásadne zvýšiť. Keďže WordPress a WooCommerce ako open source systémy ponúkajú širokú paletu settingu, nie je v našich silách za cenu pluginu poskytovať „full service“.
Preto menej technicky zručným zákazníkom ponúkame k pluginu objednať si rozšírenú technickú podporu, ktorá zahŕňa:
- pomoc pri inštalácii a konfigurácii pluginu
- zodpovedanie technických otázok
- riešenie nahlásených chýb a problémov
Rozšírená podpora platí 1 rok a jej cena sa pohybuje v závislosti od pluginu v rozsahu 50 – 100 EUR bez DPH. Podporu je možné si objednať pri zakúpení pluginu, prípadne je možné si ju neskôr doobjednať k už zakúpenému pluginu.
Preto tým, ktorí chcú mať správne a optimalizovane nastavenú synchronizáciu, odporúčame využiť možnosť rozšírenej technickej podpory. Pre inštaláciu a konfiguráciu pluginov nám pri rozšírenej podpore stačí poskytnúť dočasný admin prístup do vašich WordPress webov, prípadne vieme supportovať aj cez vzdialený prístup (AnyDesk, TeamViewer).