Troubleshooting

WooCommerce KROS Omega Connector

V Omege nedochádza pri skladovej položke k odpočtu stavu na sklade

Problém: Pri prijatej objednávke alebo faktúre v Omege (prenesené z e-shopu) môže nastať situácia, že síce produkty (skladové karty) medzi e-shopom a Omegou máte spárované (tzn. katalógové číslo v e-shope sa zhoduje s číslom karty alebo inou kľúčovou položkou v Omege), avšak produkt v objednávke alebo faktúre nie je typu „Zo skladu“, ale je typu „Ostatné“.

Príčina: Omega zapisuje produkt v objednávke alebo faktúre s typom položky „Zo skladu“ len vtedy, ak vie identifikovať produkt, resp. daný produkt nájde medzi skladovými kartami na základe párovacích kritérií. V prípade, že produkt nenájde, zapisuje produkt do objednávok alebo faktúr ako neskladovú položku s typom „Ostatné“. Na položky „Ostatné“ nie je možné vykonávať skladové pohyby.
Najčastejším problémom je nesprávne nastavená kombinácia párovacích kritérií v Omege (prednastavené je vyhľadávanie skladovej karty podľa čísla karty a súčasne podľa názvu karty). Môže sa stať, že síce číslo karty v Omege sa zhoduje s katalógovým číslom v e-shope, avšak názov karty môže byť v eshope trochu iný ako v Omege (prípadne názov karty môže obsahovať špeciálny znak, ktorý sa mohol pri synchronizácii chybne prekonvertovať).

Riešenie: V Omege (Firma > Nastavenie > Všeobecné nastavenia > Prechod/Import/Eshop) preverte, či máte nastavené párovanie skladových kariet len podľa požadovanej kľúčovej položky. Odporúčame nepárovať karty podľa názvu karty.


Do e-shopu sa z Omegy prenášajú staré skladové karty

Problém: Ak ste z Omegy do e-shopu už vykonali export skladových kariet, a po čase ste týmto kartám zmenili identifikátory (číslo karty, EAN, PLU, JKPOV), môže nastať situácia, že do e-shopu sa vám prenesú aj „staré“ skladové karty, tzn. s pôvodnými identifikátormi. Tým pádom sa do e-shopu naimportujú produkty, ktorých identifikátory už v Omege reálne nie sú.

Príčina: Export skladových kariet z Omegy do e-shopu prebieha prostredníctvom API Konektora na strane KROS-u. API Konektor si kvôli rýchlemu prenosu dát ich záznamy cachuje, tzn. ukladá si ich do rýchlej vyrovnávacej pamäte a pri importe do e-shopu ich posiela.

Riešenie: Cache API Konektora je potrebné premazať, preto kontaktujte KROS infolinku a požiadajte ich, aby API Konektor premazali. Po tomto úkone môžete znova vyexportovať skladové karty z Omegy do e-shopu, pričom odporúčame vykonať export všetkých skladových kariet.


Ak ste nenašli riešenie Vášho problému, kontaktujte nás prostredníctvom formulára

    Nastavenie cookies
    WooConn.sk logo

    Táto webová stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšiu skúsenosť s používaním našej stránky. Informácie ukladáme do súborov cookies uložených vo vašom prehliadači a vďaka nim vieme, čo vás najviac zaujíma a vďaka tomu môžeme tvoriť taký obsah, o ktorý môžete mať záujem.

    Nevyhnutné cookies

    tieto cookies slúžia na zabezpečenie prevádzky tejto webovej stránky

    Štatistické cookies

    tieto cookies slúžia na anonymné získavanie informácií o návštevnosti tejto webovej stránky