Troubleshooting

WooCommerce FLOWii Connector

Časté zobrazovanie hlášky „CHYBA FLOWii Connector >>> Nesprávne prihlasovacie údaje.“

Problém: V prípade, že počas jedného krátkeho časového momentu spúštate viackrát jednorazovú synchronizáciu, alebo často vykonávate zmeny v nastavení pluginu (alebo pri preklikávaní sa medzi záložkami pluginu), môžete sa stretnúť so situáciou, že aj keď máte zadané správne prihlasovacie údaje, zobrazuje sa neočakávaná hláška „CHYBA FLOWii Connector >>> Nesprávne prihlasovacie údaje.“.

Príčina: Táto situácia nastáva najmä vtedy, ak plugin posiela do FLOWii API príliš veľa požiadaviek v priebehu krátkeho času a je prekročená kvóta maximálneho počtu požiadaviek spracovaných na strane FLOWii API. Keďže plugin si doťahuje všetky potrebné dáta z FLOWii „on demand“, pri príliš veľkom množstve dát a ich spracovaní môže dôjsť k dočasnému prekročeniu kvóty.
Ďalšou príčinou hlášky môže byť dočasný výpadok FLOWii API.

Riešenie: Pri behu pravidelnej synchronizácie k prekročeniu kvóty nedochádza, pretože procesy sú optimalizované a bežia s určitým časovým oneskorením. Pri jednorazovej synchronizácii, ktorú spúšťate v plugine manuálne, prípadne pri častých zmenách nastavenia pluginu, odporúčame počkať s vykonaním ďalšej akcie približne 1 minútu, aby aktuálny počet požiadaviek v API sa resetoval.


Vo FLOWii nedochádza pri skladovej položke k odpočtu stavu na sklade

Problém: Pri prijatej objednávke vo FLOWii (objednávka bola prenesená z e-shopu) môže nastať situácia, že síce produkty (skladové položky) medzi e-shopom a FLOWii máte spárované (tzn. katalógové číslo v e-shope sa zhoduje s číslom tovaru vo FLOWii), avšak produkt v objednávke je evidovaný ako neskladová položka, čiže nedochádza k odpočtu jej stavu na sklade.

Príčina: Na to, aby bol produkt v objednávke zapísaný vo FLOWii ako skladová položka, potrebuje FLOWii API poznať interné ID produktu. Toto interné ID (môžeme ho vnímať ako „hidden field“) nie je pre používateľa FLOWii viditeľné a pokiaľ v synchronizovanej objednávke z e-shopu toto ID pri produkte nie je, FLOWii vyhodnotí produkt ako neskladovú položku.

Riešenie: Aby si plugin mohol ukladať interné ID produktov z FLOWii, tak najskôr musí zbehnúť synchronizácia produktov z FLOWii do e-shopu. Pri nových produktoch, ktoré v e-shope nie sú, sa interné ID zapisuje hneď. Pri existujúcich produktoch, ktoré v e-shope majú zhodné katalógové číslo s číslom produktu z FLOWii, sa interné ID zapíše ako pridaný údaj. Táto synchronizácia môže byť spúšťaná v plugine manuálne ako jednorazová, alebo tento proces môžete nechať zbehnúť v rámci pravidelnej synchronizácie.


Ak ste nenašli riešenie Vášho problému, kontaktujte nás prostredníctvom formulára

    Nastavenie cookies
    WooConn.sk logo

    Táto webová stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšiu skúsenosť s používaním našej stránky. Informácie ukladáme do súborov cookies uložených vo vašom prehliadači a vďaka nim vieme, čo vás najviac zaujíma a vďaka tomu môžeme tvoriť taký obsah, o ktorý môžete mať záujem.

    Nevyhnutné cookies

    tieto cookies slúžia na zabezpečenie prevádzky tejto webovej stránky

    Štatistické cookies

    tieto cookies slúžia na anonymné získavanie informácií o návštevnosti tejto webovej stránky