Ako objednávkam v e-shope zrušiť príznak synchronizácie

V prípade, že synchronizované objednávky z e-shopu potrebujete znova odoslať do účtovného systému, tak viete tak spraviť prostredníctvom hromadnej akcie Zrušiť príznak synchronizácie. Túto akciu nájdete v e-shope v zozname objednávok alebo v detaile objednávky.

Použitím tejto akcie sa označeným objednávkam zrušia všetky údaje o synchronizácii a naše pluginy ich budú znova synchronizovať. Upozorňujeme, že vo väčšine prípadov je potrebné najskôr v účtovných systémoch doterajšie prenesené objednávky z e-shopu (prípadne aj faktúry) odstrániť, aby nedochádzalo k ich duplicitnému zápisu.

Nastavenie cookies
WooConn.sk logo

Táto webová stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšiu skúsenosť s používaním našej stránky. Informácie ukladáme do súborov cookies uložených vo vašom prehliadači a vďaka nim vieme, čo vás najviac zaujíma a vďaka tomu môžeme tvoriť taký obsah, o ktorý môžete mať záujem.

Nevyhnutné cookies

tieto cookies slúžia na zabezpečenie prevádzky tejto webovej stránky

Štatistické cookies

tieto cookies slúžia na anonymné získavanie informácií o návštevnosti tejto webovej stránky