Možné problémy pri aktualizácii pluginu v administrácii e-shopu

Začiatkom júna 2024 sme zaregistrovali možné problémy pri aktualizáciách našich pluginov v administrácii e-shopov. Problém sa prejavuje tak, že v sekcii Aktualizácie alebo v sekcii Pluginy nie je možné naše pluginy aktualizovať, resp. pri vyhľadaní aktualizácií sa zobrazí chyba, alebo nie je možné zobraziť podrobnosti pluginu. Problém spôsobuje chyba v našom repozitári, ktorú sme už medzičasom odstránili, avšak aj napriek tomu môže sa stať, že budete musieť aktualizáciu pluginu vykonať manuálne.

Ako zistiť, či uvedený problém je vo Vašom e-shope?

Na našej stránke s históriou zmien Changelogy nájdite si používaný plugin vo Vašom e-shope a overte si jeho najnovšiu verziu. Ak verzia vo Vašom e-shope je nižšia ako na uvedenej stránke, a súčasne Vám administrácia e-shopu neponúka plugin aktualizovať, budete potrebovať plugin aktualizovať manuálne.

Ako plugin manuálne aktualizovať?

1. Prihláste sa do svojho účtu v našom e-shope WooConn.sk.
2. Vo Vašom profile v sekcii Objednávky zobrazte si detail objednávky pluginu.
3. Plugin si stiahnite.
4. V sekcii Pluginy > Pridať nový plugin kliknite na tlačidlo Nahrať plugin.
5. Uploadnite stiahnutý plugin a potvrďte nahradenie starej verzie novou verziou.

V prípade problémov, otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.